SMITi teeninduse osakond pakub Siseministeeriumi haldusala töötajatele tehnilist tuge nii telefoni kui ka e-posti teel. Lisaks seirab osakond infosüsteeme ning paigaldab ja hooldab haldusala eritehnikat. Klientide rahulolu tagatakse läbi kõrgete kompetentside ja suurepärase teeninduse.
Teeninduse osakonna koosseisus on neli regionaalset gruppi, klienditoe grupp ja tehnikaremondi grupp. Teeninduse osakonna üksused asuvad Eestis üheksas linnas ja teenindavad ligi 400 asukohta mandril, saartel, piiril ja laevadel.
Regionaalsetel gruppidel on neli keskust.
- Põhja regiooni tööd koordineeritakse Tallinnast
- Lõuna regiooni keskuseks on Tartu, kuid inimesed asuvad ka Võrus ja Viljandis
- Ida regiooni keskus asub Jõhvis, kuid inimesed on kohal ka Narvas ja Rakveres
- Lääne regioon, mis on pindalalt suurim, omab keskust Pärnus, olles esindatud ka Kuressaares
Regionaalgruppide tehnikute mitmekülgne töökogemus ja kompetents annab võimaluse nõustada ja juhendada kliente SMITi poolt pakutavate teenustega seotud küsimustes. Samuti tegelevad tehnikud erinevate arvutitöökohtade, seadmete, andmekeskuse serverite paigaldus- ja seadistustöödega ning vajalike materjalide ja varuosade tellimisega.
SMITi klienditoe peamine ülesanne on toetada haldusala töötajaid nii arvutitöökohaga seotud küsimustes kui ka kõikide SMITi poolt pakutavate IKT-teenuste osas. Lisaks monitoorime SMITi poolt pakutavate teenuste toimimist 24/7 ja tagame sellest tuleneva vajaliku ning võimalikult operatiivse infoedastuse.
Tehnikaremondigrupp paigaldab side- ja eritehnika seadmeid siseruumidesse, katustele, laevadele ning sõidukitesse, korraldades sealjuures ka nende hooldust ja remonti. Kõrgtasemeliste kompetentsidega tiim tagab selle, et ka kõige keerukamad eritehnikaga seotud probleemid saavad kiirelt lahendatud.